Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER

Discussion in 'Ammunition' started by Robert Hæ, Dec 12, 2022.

?

Selection of Ammunition for Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER Code 034029526

  1. I thank you for guidance please

    0 vote(s)
    0.0%
  2. I thank you for guidance please

    0 vote(s)
    0.0%
Multiple votes are allowed.
  1. Robert Hæ

    Robert Hæ Copper BB

    Jeg vil gerne takke dig for mit nye medlemskab i dette forum. Jeg har for nylig købt en Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER Kode 034029526 og venter på levering her i Danmark fra en lokal våbenforhandler. I mange år har jeg været meget glad for Hornady Superformance 30-06 SPRG 180gr Interbond. Kan nogen venligst svare på, hvordan denne patron passer til min Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER. Eller måske er der nogen, der har gode erfaringer med en patron i samme klasse, der er særligt velegnet til riflen. Venlig hilsen Robert Hæ http://www.oz9rh.dk/vaarben.asp
  2. Ranger6

    Ranger6 Administrator Staff Member Administrator Global Moderator Forum Moderator

    I would like to thank you for my new membership in this forum. I recently bought a Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER Code 034029526 and am waiting for delivery here in Denmark from a local arms dealer. For many years I have been very fond of Hornady Superformance 30-06 SPRG 180gr Interbond. Can someone please answer how this cartridge fits my Browning 30-06 BLR LIGHTWEIGHT TRACKER. Or maybe someone has good experience with a cartridge in the same class that is particularly suitable for the rifle. Kind regards Robert Hæhttp://www.oz9rh.dk/vaarben.asp
  3. Ranger6

    Ranger6 Administrator Staff Member Administrator Global Moderator Forum Moderator

    The above post was translated with google translate, hope you don't mind, just makes it easier for members to help out. I hope google correctly translated, but if not let me know. Welcome to the forum.

    It seems your poll selection to cast votes did not turn out correctly. If you let me know what is correct I can fix it.
    Last edited: Dec 12, 2022
  4. murphranch

    murphranch .410

    Vleegen shoetpen zehil gleganr,!


    Sent from my iPad using Tapatalk

Share This Page